+58
IamAcio
Последнее посещение: 18 ноября

Мой топ

Играю сейчас 2

Активности


22 октября 2024
Начал играть в Factorio

20 октября 2024
Добавил Factorio в Любимые игры

20 октября 2024 Оценил Factorio




24 сентября 2024 Написал отзыв на Life is Strange: Before the Storm
+1
Life is Strange: Before the Good F#ing game

Oh wow! I always wondered after Life is Strange the most important things from Chloe’s past:

1. The genesis of “Hella”

2. The origins of her pickup-truck

3. The roots of her blue hair

What? Rachel Amber?! No, there is no such character, described if the first game, in this— only some boring and constantly bored chick with feather earring and daddy issue

Chloe gets some “good enough” scenes about her psyche and her familyElliot was SO HILARIOUSLY BAD - it’s became comedy goldThere is no “Rachel Amber” in this gameThere is no “backstory” for LiS
24 сентября




22 октября 2024
Начал играть в Factorio

20 октября 2024
Добавил Factorio в Любимые игры

20 октября 2024 Оценил Factorio






17 сентября 2024
Отметил пройденной Life is Strange

24 сентября 2024 Написал отзыв на Life is Strange: Before the Storm
+1
Life is Strange: Before the Good F#ing game

Oh wow! I always wondered after Life is Strange the most important things from Chloe’s past:

1. The genesis of “Hella”

2. The origins of her pickup-truck

3. The roots of her blue hair

What? Rachel Amber?! No, there is no such character, described if the first game, in this— only some boring and constantly bored chick with feather earring and daddy issue

Chloe gets some “good enough” scenes about her psyche and her familyElliot was SO HILARIOUSLY BAD - it’s became comedy goldThere is no “Rachel Amber” in this gameThere is no “backstory” for LiS
24 сентября

17 сентября 2024 Написал отзыв на Life is Strange
+10

“Life is…weird”

But that’s okay.. Don’t linger - live it.

Lesbian GexAn option of No Lesbian Gex
17 сентября

4 мая 2024 Написал отзыв на Chrono Trigger
+4

Просто одна из лучших jRPG до сих пор, спустя столько лет

Идеальный темпПростая, но цепляющая боевая система Полное отсутствие рандомных битв, все бои и враги продуманы заранееСайд-квестов, раскрывающих персонажей и мир, мало и открываются только перед финальным данжом